عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 16 دی 1393
بازدید : 190
نویسنده : www.tajrank.in

با سلام

تصمیم گرفتم که سایت دیگری درست کنم اما با چه موضوعی؟

لطفا یکی از سایت های زیر را انتخاب کرده و در قسمت نظرات برای ما ارسال نمایید.

 

 

1-قالب وبلاگ

2-دانلود اهنگ

3-دانلود فیلم

4-انجمن هک و امنیت و اموزش های هک و امنیت

5-سایت اموزش درسی

6-اموزش همه چیز

7-اموزش کسب درامد

 

 

لطفا با نظرات خود مارا در ساخت سایت جدید و خوب یاری نمایید.



:: برچسب‌ها: ساخت سایت , سایت , ساخت , سایت رایگان , طراحی سایت ,
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
بازدید : 170
نویسنده : www.tajrank.in

سلام به همه دوستان

من همیشه سعی می کنم اگه قراره چیزی را اینجا بعنوان آموزش برای شما قرار بدم حتما خودم اول اون را تست کرده باشم و جواب گرفته باشم بعد بیام و تو این سایت سئو برای شما توضیح بدم.چند وقت پیش تو یه سایت خارجی تبلیغ یک سایت  را دیدم که کارش فروش بک لینک به قیمت پایین هستش و نکته مهمتر اینکه همینکه عضو بشید بصورت رایگان به شما ۱۰۰۰ تا بک لینک هدیه میده.با خودم گفتم شاید یه تبلیغ بیخودی باشه.پس اول رفتم و تست کردم و دیدم نه تبلیغ گول زننده نیست و واقعا این کار را می کنه!

نحوه کار این سیستم به اینصورته که شما باید ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

۱۰۰۰ بک لینک رایگان

پس از ورود به صفحه بر روی Sign Up در زیر لوگو سایت کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید:

 

سپس در صفحه جدید می بایست ایمیل خود را وارد کنید تا لینک تایید و پسورد برایتان ارسال شود.پس دقت کنید که ایمیل حتما معتبر باشد:

 

پس از وارد کردن ایمیل و زدن دکمه sign up پیامی ظاهر می شود که به شما اطلاع می دهد ایمیل خودتان را برای دریافت لینک تائید چک کنید.

وارد ایمیلتون بشید و ایمیل دریافتی از سایت ۲۴۷backlink را باز کنید و بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید تا به صفحه ای که پسورد شما قرار دارد هدایت شوید:

 

در صفحه جدید پسورد حسابتان را ذخیره کنید و بر روی Log in page کلیک کنید:

 

پس از ورود به صفحه جدید ایمیتان و رمز دریافتی در صفحه قبل را وارد کنید،سپس در صفحه بعد بر روی I accept the terms of service  کلیک کنید تا وارد صفحه کاربری خودتان شوید.در این صفحه در قسمت Projects بر روی Click Here کلیک کنید تا صفحه ایجاد بک لینک برایتان ظاهر شود:

 

در صفحه باز شده شما باید اطلاعات لینک و یا لینکهایی که میخواهید بک لینک بگیرند را وارد کنید.البته از اونجا که ساختن ایمیل های متعدد کاری نداره من پیشنهاد می کنم که از پروژه ۱۰۰۰ تایی بک لینک فقط برای یک سایت استفاده کنید!و برای سایت های بعد یک اکانت دیگه بسازید.

در این صفحه اول باید برای پروژه یک اسم بزارید که مهم نیست چی باشه.

قسمت بعد که از مهمترین قسمت هاست مربوط به آدرس سایتتان می باشد که دقت کنید سایت شما بدون www است یا با www و آدرس را بصورت کامل وارد کنید.

در قسمت بعدی باید کلمات کلیدی که بک لینک هایتان با آنها ثبت میشود را وارد کنید.شما می توانید ۱۰ کلمه کلیدی و هر کدام با ۵۰ کاراکتر را وارد کنید.البته توجه کنید که هر کلمه کلیدی را در یک خط باید وارد کنید و نکته مهم اینکه انجمن هایی که قرار لینک شما در اونها قرار بگیره از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند،پس اصلا کلمه کلیدی فارسی نزنید!به هیچ عنوان!

سپس تعداد لینک را ۱۰۰۰ قرار بدید.

در مرحله بعد انتخاب بین ۳ نوع بک لینک به شما پیشنهاد میشه که بهتره همون حالت اول را انتخاب کنید.

برنامه زمانی را هم روزانه قرار بدید و در قسمت پایین هم تمام روزها را تیک بزنید.

و در نهایت هم بر روی Create Project کلیک کنید.

کار به اتمام رسید و طبق گفته سایت نهایتا ظرف ۳۰ روز بک لینک های شما ثبت خواهد شد.شما دیگه فعلا با این سایت کاری ندارید.برید تا ۱ ماه بعد!

پس از ۱ ماه به این سایت مراجعه کنید (البته ممکنه زودتر هم تموم شده باشه) و در قسمت Completed Projects میتونید در قسمت Download فایل txt را که حاوی آدرس ۱۰۰۰ صفحه ثبت لینک شما میباشد را مشاهده کنید.

فقط بزارید چند تا نکته را براتون روشن کنم:

پیج رنک این صفحات مشخص نیست و اکثر اونها شاید پیج رنک ۰ داشته باشن!

وقتی میگیم ۱۰۰۰ بک لینک نه اینکه تو ۱۰۰۰ تا سایت لینک شما قرار داده بشه، نخیر .یعنی اینکه تو ۱۰۰۰ صفحه.این را از اون جهت گفتم که خیلی از دوستان میپرسن که بک لینک های خارجی ارزونتره و مثلا با ۱۰ دلار ۱۰۰۰ تا بک لینک میدن،با توضیحی که دادم متوجه بشید که خریدن تبلیغ متنی تو یک سایت خوب با مطالب زیاد،چندین هزار بک لینک به شما میده!

 

منبع : سئو به سبک ایرانی


تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
بازدید : 82
نویسنده : www.tajrank.in

شاید بعد این همه مدت که ما زدیم تو سر خودمون اکثر دوستان و حتی صاحب نظران هم که نظرشون مخالف نظر ما بود، با ما هم صدا شدند که بک لینک در حال حاضر اکسیر حیاتیه سایت هاست. البته از محتوای جدید و خوب هم غافل نمیشیم!

 

حالا سوالی که خیلی دوستان در خرید بک لینک از من میپرسن اینکه شرایط بک لینک خوب چیه؟ پیج رنک مهمه یا ایندکس؟ و سوالاتی از این قبیل.

خوب ببینید برای انتخاب یک بک لینک خوب باید شرایط زیر را در نظر داشت:

  1. پیج رنک سایت : اینکه کاملا مشخصه هر چی پیج رنک بالاتر باشه بهتره!
  2. تعداد ایندکس صفحات در موتورهای جستجو : این هم کاملا مشخصه که تعداد ایندکس بالاتر مزیت به حساب میاد
  3. تعداد صفحاتی که لینک شما در آن قرار میگیرد: مثلا یک سایت حتی با پیج رنک ۵ و یا ۶ ولی فقط یک صفحه. بی ارزش نیست ولی خیلی هم بالا نیست!
  4. مستقیم و یا غیر مستقیم بودن لینک خروجی: لینک های غیر مستقیم به هیچ عنوان ارزشی ندارن!
  5. داشتن قابلیت dofollow در مقابل nofollow : لینک هایی که nofollow باشن اصلا ارزشی ندارن!
  6. تعداد لینک خای خروجی در صفحه: این مورد را میشه گفت خیلی از دوستان در نظر نمیگیرن ولی این یه محاسبه ساده ریاضیه. ببینید تو هر صفحه نهایتا ۱۰۰ تا لینک خروجی شمارش میشه. حالا هر چی تعداد لینک های خروجی کمتر باشه درصدی که به لینک شما امتیاز میرسه افزایش پیدا می کنه. مثلا وقتی تو صفحه ۱۰ تا لینک باشه، سهم لینک شما ۱۰% از پیج رنک اون سایت هست (البته به زبان ساده وگرنه محاسباتش کمی پیچیده تره) ولی وقتی ۵۰ تا سایت باشه میشه ۲%
  7. نوع anchortext مورد استفاده برای لینک کردن شما: این مشکل در دو جنبه باید بررسی بشه. یکی سایت هایی که از utf-8 پشتیانی نمی کنند و به بیان دیگه نمیتونید سایتتون را با یک کلمه فارسی لینک کنید و مورد دوم هم اینکه سایت هایی که بک لینک میفروشن و در تعداد کلمات هم محدودیت میزارن.

چیز دیگه ای هم فعلا یادم نمیاد که بخوام واستون بنویسم.

فقط توجه کنید که گزینه های ۴ و ۵ هر کدوم که بر قرار نباشه اصلا قید اون بک لینک را بزنید. حتی اگه مفتی باشه!

 

 

منبع : سئو به سبک ایرانی


تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
بازدید : 118
نویسنده : www.tajrank.in

در راستای خدمت رسانی به وبمستران عزیز!!! (عجب جمله ای) یک امکان جدید بنام بک لینک و بازدیدکننده به سایت سئو اضافه شد. البته همونطور که تو نوشته کمک گرفتن از نیروی کاربران گفته بودم، ایده این کار از پیشنهاد دو تا از دوستان که به ما لطف دارند و سوال کرده بودند کسب شد، که همین جا ازشون تشکر می کنم.

منم رفتم روش کار کردم یکم بالا و پایینش کردم و دیدم بهتر از هیچیه.برای شما هم کار سختی نیست. پس آمادش کردم. لیستی حدود ۶۰ هزار سایت چک شد تا بهترین ها انتخاب بشه!

نحوه کار این نوع بک لینک ها؟

حتما همتون تو سایتی مثل الکسا رفتید که اطلاعات سایت را میده؟

 

اول اینکه اگه دقت کنید وقتی اطلاعات سایت را میده یک لینک هم به خود اون سایت میده (البته تو همه این سرویس ها اینطوری نیست) و دوم اینکه اسم سایت شما را چندین بار تو صفحه میاره و سوم که خیلی مهمتره یک صفحه در دیتابیس اون سایت به اسم سایت شما ثبت میشه!

حالا اینا چه مزیتی داره؟

مورد اول این که به شما لینک میده که خوب براتون یک بک لینک رایگان و اون هم دائمی میشه (البته اکثرا غیر مستقیم هستند ولی بازم ارزش داره!)

دوم اینکه وقتی میخواد سایت شما را آنالیز کنه یک روبوت به سایت شما میفرسته! یعنی یک بازدیدکننده مفتی!!!

پس سعی کنید هر وقت رسیدید یکی از صفحاتتون را تو کادر زیر وارد کنید و حدود ۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید تا حدود ۱۰۰ تا لینک و بازدید برای شما ثبت بشه!

ما سعی می کنیم این لیست را چند وقت یکبار به روز کنیم که سیستم هایی که کارایی خودشون را از دست دادند از سیستم حذف بشه. البته توجه کنید که گاهی از لینک هایی که ثبت نمیشه به خاطر مشکلات اینترنتی هست، ولی اگه یک سرویس را چندین بار دیدید که پیام خطا میده در همین صفحه به ما اطلاع بدید.

لیست سایت های کسب بک لینک به روز شد

 

برای ثبت لینک کلیک کنید

بعد از وردو به سایت به پایین صفحه رفته و در جایی که نوشته ادرس لینک شما ادرس سایت یا وبلاگ خود ا وارد نمایید

منبع : سئو به سبک ایرانی


تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
بازدید : 110
نویسنده : www.tajrank.in

گه بهتون بگم وقتی هم که میخوام بخوابم کلی فکر می کنم که چطوری میشه به وبمسترها در زمینه سئو به نحوی کمک کرد، شاید باورتون نشه!

البته هیچ منتی هم سر دوستان نیست و همش از روی علاقه و وظیفست.

 

برای خواندن باقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...



:: برچسب‌ها: بک لینک طبیعی , بک لینک رایگان و واقعی , بک لینک واقعی , بکلینک واقعی , بکلینک طبیعی ,
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
بازدید : 107
نویسنده : www.tajrank.in

عنوان ترکیبی از ۲ مطلب پرکاربرد در سایت سئو است: گوگل پلاس و بک لینک

از مزایا و تاثیراتی که گوگل پلاس تو سئو داره خیلی صحبت کردیم. بک لینک هم که فکر کنم تو همه نوشته های ما بهش اشاره شده. حالا امروز میخوام بهتون اطلاع بدم که اگه مطالبتون را در شبکه اجتماعی گوگل یعنی همون گوگل پلاس انتشار بدید، بر خلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی مثل LinkedIn که لینک های شما در اون ها بصورت nofollow هستند و فقط از دید اینکه در شبکه های اجتماعی انتشار یافتن ارزش دارند، در گوگل پلاس لینک های شما follow هم هستند و بعنوان بک لینک محاسبه میشن و در گوگل وبمستر هم برای شما شمارش میشن! (فیسبوک هم همینطوره که بعدا براتون توضیح میدم) پس اینم میشه یک بک لینک رایگان و معتبر دیگه!

 

در ضمن شما برای انتشار لینک ها و مطالبتون در گوگل پلاس دو راه دارید: یکی اینکه مطالب را در همون صفحه شخصی خودتون انتشار بدید و دوم هم اینکه یک صفحه ایجاد کنید و مطالبتون را در اون انتشار بدید. هر دو مورد هم خوبه ولی خوب ایجاد یک صفحه حالت بهتری داره. در ضمن انتشار در هر دو حالت با هم نیز موردی نداره.

راستی در مورد فیسبوک و ایجاد یک صفحه و … هم به زودی براتون توضیح میدم…

 

 

منبع : سئو به سبک ایرانی



:: برچسب‌ها: بک لینک , گوگل,پلاس , گوگل پلاس و بک لینک , بک لینک رایگان , بک لینک ارزان , بکلینک,لینک,تبادل لینک,افزایش بازدید با راه حلی جدید , ,

تاج چت

به وبلاگ من خوش آمدید،امیدوارم از مطالب نهایت استفاده را ببرید.

سایت ما چطور است؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان راه های افزایش بازدید و رنک(محبوبیت) و آدرس rank-bazdid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 10411
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com