عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 88
نویسنده : www.tajrank.in

با سلام

قیمت دقیق پکیج ها اعلام شد

 

برای دیدن قیمت و پکیج ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 58
نویسنده : www.tajrank.in

سئو و بهینه سازی چت روم

چت روم چیست ؟ 

امروزه هر روز علم در حال پیشرفت و تغییر و تحول می باشد و راه های ارتباطات هم در حال افزایش می باشد که از جمله این ارتباطات : فرکانسهای ماهواره ای و رادیوئی می باشد که این فرکانس ها در تکنولوژی هایی مثل ارتباط صوتی و تصویری و متنی استفاده می شود و به دلیل پیشرفت چشم گیر اینترنت و استفاده از این تکنولوژی روز باعث شده تا افراد مختلف برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین برای گپ و گفتگو با افراد مختلف و مشورت و … از تکنولوژی چت استفاده بکنن که هم ارزان و هم به نوعی در دسترس و آسان میباشد .

برای پی بردن به این قضیه فقط کافیست کلمه چت روم را در موتور های جستجو سرچ شود و تمامی سایت ها را در اختیار داشته باشید و استفاده کنید .

اما در این میان چت روم هایی هستند که برای افزایش میزان کاربران خود از راه های مختلفی استفاده میکنند که یکی از این راه ها سئو و بهینه سازی می باشد که سایت میزبان سئو برای ارائه خدمات سئو و بهینه سازی برای سایت های چت روم آماده همکاری می باشد .

پرسه سئو و بهینه سازی چت روم توسط میزبان سئو در 4 مرحله صورت میگیرد که به صورت تضمینی می باشد .

هست سفارش می توانید از فرم صفحه تماس با ما استفاده بفرمائید .


تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 74
نویسنده : www.tajrank.in

به نام خدا

افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت بخش جدانشدنی نگرانی مدیران وبسایت ها میباشد.در این سری مقالات قصد داریم به شما روش های نوین افزایش بازدید را آموزش دهیم.تمامی روش های ارائه شده براساس تجربیات تیم سئوموز و مقالات انگلیسی میباشد.

 

افزایش بازدید دارای روش های گوناگونی میباشد.روش هایی که بعضی از انها به کلاه سیاه معروف هستند و بعضی روش های با تاثیر طولانی مدت به روش های کلاه سفید مشهور هستند.این روش ها از ابتدای ایجاد سایت ها و وبلاگ ها دچار تغییر شده اند هرساله براساس فاکتورهای گوناگونی همچون : بازخود کاربران,علایق کاربران و تغییرات اجتماعی این روش ها دچار تغییرات بزرگ و کوچکی می شدند.

از معروف ترین روش های افزایش بازدید که بین وبمسترها معروف و رایچ بوده است میتوان به تبادل لینک اشاره کرد.

اما در این مقاله و ۲ مقاله بعدی ما به بررسی روش های نوین افزایش بازدید را آموزش خواهیم پرداخت روش هایی که با انجام دادن انها شما میتوانید بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش بازدید داشته باشید البته روش های ارائه شده نیاز به بررسی و صبر زیاد دارند و زمان مشاهده تغییرات بین یک هفته تا یک ماه میباشند اما با انجام این کارها سایت خود را به خوبی بهینه سازی کرده اید و بازدید کننده های خود را راضی نگه میدارید.

مقالات افزایش بازدید شامل ۳ بخش خواهند بود که در سر فصل های زیر رائه خواهند شد:

۱. سایت شما : ارائه راه کارهایی برای افزایش بازدید از طریق سایت یا وبلاگ خودتان.این روش ها معمولا بسیار ساده هستند به راحتی میتوان انها را انجام داد.

۲. دیگر سایت ها : راه کارهایی برای افزایش بازدید سایت از طریق سایت های دیگر.این روش ها سخت بوده و پیش نیاز انها رعایت تمامی موارد مقاله اول میباشند.

۳. شبکه های اجتماعی: اهمیت شبکه های اجتمای بحث همیشگی و ثابت ما در سئوموز بوده است در این سری مقالات به ارائه راه کارهایی برای افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی میپردازیم.

 

بقیه در ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 105
نویسنده : www.tajrank.in

آموزش افزایش آمار بازدید _ ویژه وبلاگ ها

به نام خدا و با سلام

باتوجه به نیاز جامعه وبلاگ نویس به افزایش بازدید وبلاگ

بر آن شدیم مراحل افزایش بازدید کننده ویژه وبلاگ های فارسی را مرحله به مرحله از ابتدا تا پربازدید شدن وبلاگ آموزش دهیم .

اولین قدم برای شروع همیشه یک ایده و موضوع خوب برای شروع بوده و خواهد بود ، بلافاصله بعد از ایده پردازی نیاز به انتخاب یک اسم برای وبلاگ داریم .

انتخاب اسم یکی از مراحل مشکل اما بسیار مهم است ، اسم انتخابی بهتر است تا حد امکان با موضوع و ایده شما ارتباط داشته باشد .

تا حد امکان کوتاه و بدون کاراکتر های اضافی نظیر علامت منها - ، اعداد و غیره باشد .

بعد از انتخاب اسم مناسب وبلاگ را در یکی از سرویس دهنده های ارائه دهنده وبلاگ ثبت کنید .

در انتخاب سرویس دهنده دقت کنید ، بهتر است از سرویس دهنده های قدیمی استفاده کنید که وبلاگتان دچار قطعی نشود یا بعد از مدتی مطالب از بین نرود .

بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ و بلاگ اسکای میتواند گزینه های بهتری نسبت به سرویس دهنده های دیگر باشد .

 

بقیه در ادامه مطلب...


تاج چت

به وبلاگ من خوش آمدید،امیدوارم از مطالب نهایت استفاده را ببرید.

سایت ما چطور است؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان راه های افزایش بازدید و رنک(محبوبیت) و آدرس rank-bazdid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 10418
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com